keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Aktiivista pallautumista ja ravitsemusoppia

Tännään hyötyliikuntaa ja aktiivista  pallautumista. Kohokohtana pyörälenkki Klupile, josa Outsa veti  korvan tyhyjäksi ja kapaloi pään. Aamuvaaka 95,1 ja samat lukemat, ku tulin kotiin alakuillasta. Siinä se pyörii nyt. Mun vaaka näyttää kivasti prosentteja, joista oon ollu huomaavinani että rasvat on tirissy tosi mallikkaasti ja kuivalihan määrä on ollu tasasesa kasvusa. Myös kehonesteet on noususa mikä tietää hyvvää elektrolyyttitasole ja jaksamisele.

Ruokavaliona vedän tällä hetkelä tosi valikoivaa vähähiilihytraattista settiä. Kasvikset ja hedelmät toimii mulla ainoina hiilareitten lähteenä. Tietty hunajaa mennee vihiriä teen kans, jota tullee sipastua 1-2 litraa/ pv. Nautittu päivittäinen kokonaisenergiamäärä on n. 2000 kcal, josta protskuja semmonen 2,7g/ painokg ja hiilaria 2,2 g/ painokg. Rasvan määrää en o alakanu kontrolloimaan toistaseksi, koska sitä tarvitaan ropan viskeraalirasvojen polttoon ja tiiän et se pyssyy kohtuullisena kuitenki. Mun ravitsemuksen maikka vois olla erimieltä tästä konsentraatista mut näkkyy toimivan ainaki mulla. Sillä mennään ja näläkäähän minä en ruppee näkemään. ;)

Huomena aamupäivästä lihat pöyäle ja kisatikkiin, illasta kevyttä rillausta ja fiilistelyä. Kaikki alakaa olla valamiina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti